Tävling imorrn

Yess, tävling vi gillart! ;) Imorgon ska jag in och hoppa på Borås klubbtävling jag tänkte att det blir som en bra "uppvärmning" för Borås Grand Prix som börjar på torsdag!

Som alltid dagen innan tävling så vilade Nuggi idag, haha, jag kör på min egna taktik att vila sig i form :P Det har jag kommit fram till att det är det bästa för oss så jag kör på det. Men ändå så blev det mer eller mindre en heldag nere i stallet, jag, mamma och lena var där och vi städade och hade oss. Ni kan få några smakprov nedan :P

Jag klippte även Nuggi idag igen, det var inte så mycket att klippa eftersom jag gjorde det för någon vecka sedan men hon måste vara fin till Grand Prixen min Råtta! :D


en massa massa träns, jag har två av dem ;) haha


sadel, det är förövrigt en Jacson Celine, den gillas inte av mig vi skulle köpt en ny i december men sadelprovaren tyckte att det var något "fel" på Nuggi så vi har kollat upp detta med en kiropraktor som varit hos oss två gånger och helt riktigt så var hon sne i ryggen och låst i bogen, men nu till våren blir det en ny sadel, det som är fel med denna är att den är för liten för mig, jag har för långa ben ;P


Råttan


Råttans ben ;)

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0