Helgen

Eftersom GP tävlingarna inne i Borås pågått hela helgen har det inte blivit så mycket bloggande, men eftersom jag och Elin även driver bloggen som en dagbok till kursen Specialidrott så tänkte jag skriva om vad jag har gjort med Nuggi.

I fredags dagen efter jag tävlat fick hon vila, egentligen ville jag ha ridit henne den dagen men först var jag i skolan och sen på eftermiddagen och kvällen skulle jag jobba i ridhuset så det hann jag inte med.

I lördags jobbade jag på förmiddagen/lunchen efter det åkte jag till stallet och red ut med Elin och Zanna. Vi var nog ute i drygt en timma och vi galopperade och travade så gott det gick, vi hittade en grusväg som gick bra att rida på :)

Nu har jag nog tagit igen det jag missat att skriva dem andra dagarna :P



/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0