Dag 13 - Detta finns i min ryktlåda

Nu är jag framme på sista dagen och det är något så intressant som vad jag har i min ryktlåda :P Aja, här kommer det iaf. ;)


Såhär ser min fiina ryktlåda ut ;P ganska förvånad över att den är hel jag fick den när jag var 6 år av min morfar, nu är jag snart 17 ;)


...


...


...


...


Överst från vänster: Rotborste (heter det så? :S  haha), bläckpenna Nederst från vänster: pälsglans, man och svansborste, kyl gel (undrar varför den är där använder ju inte det :P) sax (ganska kass om jag får säga det själv ;)), hovkrats


Överst från vänster: ansiktsborste, ryckkniv, någon konstig taggig sax. Mellersta raden från vänster: ryktskrapa, ryktborste, hovbortse, någon kam smat klistermärken. Nederst från väntser: gummiskrapa, 10:krona (fråga inte varför) pennfodral med gummisnoddar i ;)

Japp, det är såhär min ryktlåda ser ut :P hahahah

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0