Dag 10 - Bilder på lite av min utrustning

Jag skojja bara med er innan, det blir tre dagar idag och en imorgon istället :P

Nu ska jag alltså visa er lite av min utrustning och jag kan säga att det är lite skulle aldrig hinna ta kort på allt känns det som jag har nog lite för mycket :P Men jag har tagit kort på det jag använder mest iallafall :)


mina två ridtäcken i fleece, det gråa är från Glen Gordon och klubbtäcket kommer från Exklusiv Horse Wear


ridstövlar från Mountain Horse


John Whitaker hjälm


och hjälmväska


fårskinnspadd från Ital Design


favorit schabraket, från Anna Scarpati (och nej kanten är inte helt gul den är gul, vit, gul :))


Glen Gordon


Glen Gordon


Kingsland


benskydd från Veredus


ridbyxor från JW, de tre till vänster är nya modellen, de två till höger är den gamla


ridbyxor från Kingsland


två tjocketröjor från Kingsland


mössa, stickad tröja och dunjacka från Kingsland


några av stallskorna, Hunter stövlar, Björn Borg - Le Coq Sportif och Converse tennisskor :)


Pikeur och Kingsland tävlingsskjortor samt kavaj från Pikeur

Detta var lite av min utrustning och mina kläder  :P

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0