Två hästar att ta hand om idag

Nuggi
Zanna red Råttan idag igen, hon hoppade lite på volten med henne. Jag tyckte det gick fint, dem fick hoppa studs, kombination och några räcken som vi sedan satte ihop till en liten bana ;)


Råttan

Pajaz
Honom red jag på volten, Elin var iväg med Kapello men hon kom tillbaka till stallet när jag red Pajaz så hon hjälpte mig och sa massa bra saker som jag ska tänka på när jag rider honom. Det vara flerafleraflera veckor sedan jag red Pajaz på volten och jag måste säga att jag tycker tt det är en enorm skillnad på honom!!! Elins dressyrträningar med honom måste gjort underverk eller något ;) Red i ca 40 minuter.


Pajaz

/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0