Tävling imorrn

Idag fick Råttan vila, som alltid dagen innan tävling :) Jag gick ut i hagen och hälsade lite på henne och pussa henne, eller hon kom till mig ;) hiho, blir så glad att våran lilla NH träning kanske gjorde lite nytta :D

Zanna red henne igår, och det gick jättfint. Trodde att Nuggi kanske skulle vara lite jobbig mot Zanna men hon klarade det super. Hon fick ha mig som tränare "hosthost", hon gillade nog inte mig efter det ;) Hon kanske inte gillade mig innan heller, vad vet jag?! ;) haha, nää men hon fick göra skänkelvikningar, öka och minska volten, samt korta och länga steget, fatta galopp från halt, skritt och trav och även sakta av till respektive gångart. Hon fick också gå på en åttvolt i trav och flytta henne åt sidorna inte nog med att hon fick göra galoppombyten ;) haha, körde lite med henne, sånt är alltid kul :)

Nu har jag inte ridit Råttan på två dagar men tävlingen imorrn ska vi nog kunna göra nått bra av ändå :)

Elins nya pålle Kapello kom till stallet idag, hon berättar säkert mer själv sen men jag kan bjuda på några bilder ;)


Kapello


Kapello


Kapello


Råttan


Råttan

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0