Stalldag?

Idag så kom jag till stallet vid 8.30 och åkte hem 19.45 :S haha var där ganska länge. Behöver inte gå in på några detaljer om vad vi egentligen gjorde "hosthost" haha, men jag, Elin och Zanna målade iaf en trappa och det blev en riktigt stor skillnad måste jag säga ;)


FÖRE


EFTER

Okej, måste nog ändå slänga in en bild på "detaljerna" vi inte ska prata om. Haha, kan bara säga det att jag och Elin är världens mest omognaste tonåringar ;)
haha, jag dööör ;)


Elin innan vi målat, ( med oljefärg ska tilläggas) ;)


haha, jag innan :P


elin och jag Efter att vi målat, haha, vi var svarta i princip överallt, speciellt armarana, magarna, baksidan på benen osv ;) haha roligt hade vi iaf ;) Vi fick stå med slangen som vi spolar av hästarna med och spruta på varandra och tvätta bort färgen med lacknafta ;) Kan säga att jag fortfarande är svart på armarna ;)

/Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0