Jag fyller år idag!

Måste ta och gratta mig själv, skoja bara, men idag fyller jag år så mina fantastiska klasskompisar hade gjort en jättefin tårta till mig. Det var till och med en skulptur på som föreställde mig och Nuggi :) Släkten kom hit och firade mig i lördags så idag blir det ganska lugnt.


Jag och Nuggi på tårtan! :)


fick ett påskägg också med lite goda grejjer i, frukterna är til Råttan ;P


Detta har jag fått som är hästrelaterat, pikeur strumpor, hästgodis med mintsmak och pannband från Capriole från Elin ♥ Glen Gordonstrumpor och Kingsland strumpor från mamma och pappa ;)

Ni undrar säkert varför jag fått en massa strumpor men jag har gjort hål i nästan alla mina när jag drar upp dragkedjan på ridstövlarna, så kan det gå :P

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0